OSIĄGNIĘCIA W BEAT COP 2017-09-29T07:27:13+00:00

Kiedy pierwszy raz ukończyłem „Beat Cop’a” wiedziałem, że będę chciał zdobyć 100% osiągnięć w tej grze. Część osiągnięć jako tako trudna nie jest, jednak niektóre mogą przysporzyć trochę kłopotów, dlatego powstał ten krótki opis zdobycia każdego z nich.  Za pomoc przy zrobieniu tego poradnika dziękuję Danielowi Pastuszce.

Witamy w rodzinie – jest to osiągnięcie za jedno z zakończeń. Musimy uzyskać 100 punktów u Mafii i udać się do Pizzerii. Dostaniemy propozycję dołączenia do rodziny.

Ma się te kocie ruchy – oto osiągnięcie za jedno z zakończeń. Należy uzyskać 100 punktów u Gangu i udać się do Lombardu, a tam przyjąć przedstawioną Kelly’emu propozycję.

Jadę, jadę na motorze! – jest to kolejne osiągnięcie za jedno z zakończeń. Musimy uzyskać 100 punktów u Policji i nie ruszać fabuły głównej. Gdy dotrzemy do 21 dnia, w pewnym momencie centrala powie nam, że w pączkarni czeka na nas Kapitan. Otrzymamy od niego propozycję przeniesienia się do oddziału jeżdżącego na motorach.

San Escobar – w jednym z pierwszych dni dostaniemy informację o możliwości wyjazdu za 2000$. Jeśli je uzbieramy i przekażemy pośrednikowi znajdującemu się pod pizzerią, to osiągnięcie zostanie odblokowane.

Ala ma kota (z powrotem) – w drugim dniu gry zaczepi Kelly’ego mała dziewczynka, której zginął kot. Udajemy się do Pizzerii, rozmawiamy z Loiuem i wracamy do dziewczynki, która jest pod apteką Kranka.

Za tatusia – osiągnięcie zdobywamy trzeciego dnia. Kelly otrzymuje wezwanie pod 621/5. Kupujemy pączki kolejno w ilości 2,4,6 i wracamy do mieszkania. Kobieta namawia Kelly’ego do zjedzenia pączków. Jednym z nich częstujemy psa.

Słowiański przykuc – odblokowujemy czwartego dnia, kiedy mamy zaopiekować się Igorem.

Jak jest zima, to musi być zimno! –  piątego dnia Kelly otrzymuje wezwanie do Adamskiego. Na miejscu podczas rozmowy ze złodziejem możemy go przepędzić lub zamknąć w chłodni – aby otrzymać osiągnięcie, trzeba wybrać opcję drugą.

La Cucaracha – szóstego dnia dostajemy wezwanie do jadłodajni o nazwie Moonwalk. Musimy pomóc Normie z robalami. Kiedy dojdzie do finalnego starcia, należy puścić robala wolno.

Zalej Robala – Szóstego dnia dostajemy wezwanie do jadłodajni Moonwalk. Musimy pomóc Normie z robalami. Kiedy dojdzie do finalnego starcia, należy jeszcze raz rozpylić trutkę.

Wejście od zaplecza – dziewiątego dnia dostaniemy wezwanie do nieprzytomnego człowieka obok sklepu Hi-Fi. Zaraz po tym otrzymamy drugie wezwanie, tym razem obok kościoła. Ksiądz poprosi o jakieś lekarstwa lub tabletki, udajemy się więc do apteki Kranka, a potem zaaplikować czopek księdzu.

Poproszę na ostro – siągnięcie powiązane z osiągnięciem „Wejście od zaplecza. Po podaniu czopka księdzu udajemy się do lombardu i dowiadujemy, że tym narkotykiem handluje nijaki Tray. W momencie, gdy Tray nas zobaczy, ucieka do sklepu i skorzysta z tylnego wyjścia. Bezdomny obok sklepu zdradzi nam miejsce ukrycia handlarza. Tray zobowiązuje się nam pomóc, ale dopiero kolejnego dnia.
W dziesiątej dobie spotykamy się z nim pod warsztatem o 9 rano. Dealer zdradza nam informację o kucharzu, który mieszka pod 603/10. Po odbyciu dialogu udajemy się do pralni i tam dowiadujemy się o potrzebnych składnikach do wywaru. Musimy znaleźć 3 kwiaty maku i sierść kota. Pierwszy kwiat znajduje się obok mieszkania 625, a dwa kolejne na opuszczonej działce. Po zebraniu kwiatów sierść kota powinniśmy uzyskać obok sklepu monopolowego Iwana.

451 Stopni Fahrenheita – osiągnięcie odblokowujemy w dniu jedenastym. Pod kościołem samobójca oblał się benzyną, nie możemy pozwolić mu się spalić.

Wściekły byk – możemy odblokować w dniu dwunastym. Otrzymamy wtem wezwanie pod 625/4, a kiedy znajdziemy się na miejscu, musimy obiecać kobiecie, że pomożemy jej mężowi. Po rozmowie udajemy się do sklepu monopolowego i zgadzamy się pomóc. Wędrujemy do Pizzerii i rozmawiamy z Louie’em.

Winda do nieba nieczynna – osiągnięcie zdobywamy w dniu trzynastym. Naszym zadaniem jest śledzenie wyznawców sekty (udadzą się do klatki 633). Kiedy znajdziemy się pod drzwiami, wybieramy we wszystkich opcjach „czekaj”.

Broń masowego rażenia – osiągnięcie zdobywamy dnia czternastego. Zostanie odblokowane w momencie, gdy Dirk pokaże Kelly’emu swoje przyrodzenie.

Aport – osiągnięcie odblokujemy dnia piętnastego, gdy Kelly dostaje wezwanie w sprawie pożaru pod 611. Jeden z mieszkańców poprosi nas o odnalezienie Aldonki, okaże się, że to pies. Musimy znaleźć zabawkę i wybrać opcję „rzuć w ogień”.

Adios Muchachos – zadanie do zdobycia tego osiągnięcia zaczynamy dnia siedemnastego, a samo osiągnięcie zdobywamy dnia osiemnastego. Otrzymujemy wezwanie do sklepu Adamskiego, tam dowiadujemy się kilku informacji na temat aptekarza Kranka. Przeszukujemy samochód Kranka, a kasetę zanosimy do sklepu Hi-Fi, będziemy mogli odebrać ją następnego dnia. Kiedy odbierzemy kasetę, agenci poproszą o pomoc w pojmaniu aptekarza. Przechodząc obok jadłodajni zaczepi nas Norma. Żeby zdobyć to osiągnięcie, musimy wyjawić jej prawdę.

…And Justice for All – zadanie do zdobycia tego osiągnięcia zaczynamy dnia siedemnastego, a samo osiągnięcie zdobywamy dnia osiemnastego. Otrzymujemy wezwanie do sklepu Adamskiego, tam dowiadujemy się kilku informacji na temat aptekarza Kranka. Przeszukujemy samochód Kranka, a kasetę zanosimy do sklepu Hi-Fi, będziemy mogli odebrać ją następnego dnia. Kiedy odbierzemy kasetę ze sklepu Hi-Fi agenci poproszą o pomoc w pojmaniu aptekarza. Przechodząc obok jadłodajni zaczepi nas Norma. Żeby zdobyć to osiągnięcie musimy ją okłamać.

Tylko dla dorosłych – osiągnięcie zdobywamy 20. dnia. Powiązane jest ono z nakręceniem filmu porno w warsztacie Mattias’a.

Walka na miecze – osiągnięcie zdobywamy również 20. dnia. Kelly dostaje wezwanie do kościoła, gdzie przeszkadzają dzieciaki. Warunkiem, który musimy spełnić, aby wykonać misję, jest zdobycie trzech biletów do kina. Udajemy się na prawy kraniec mapy i rozmawiamy z facetem przed wejściem. Mówi on, że ma trzy bilety, jednak trzeba odpowiedzieć na pytania związane z kinematografią.
Poprawne odpowiedzi to: teleportacja, całuje dziewczynę i głowa – w jednym z tych pytań trzeba odpowiedzieć źle, prawdopodobnie w drugim 🙂

Amelia Earhart – osiągnięcie odblokowujemy dwudziestego pierwszego dnia. Po podłożeniu podsłuchu pod samochodem podejrzanego, kiedy będziemy nasłuchiwać, nie będziemy mogli znaleźć odpowiedniej fali.W pewnym momencie usłyszymy komunikat Amelii.

Bombowa Impreza – osiągnięcie odblokowujemy także dwudziestego pierwszego dnia, lecz po rozbrojeniu bomby w aptece Kranka.

Zawsze chciałeś to zrobić – musimy wypisać 50 dowolnych mandatów.

Szorujące chodniki – musimy wypisać 100 dowolnych mandatów.

Mandacik za mandacikiem – musimy wypisać 250 dowolnych mandatów.

Biegnij Kelly, biegnij!  – musimy złapać 10 złodziei.

Pośród złodziei – musimy złapać 20 złodziei.


Złap je wszystkie – musimy złapać 50 złodziei. Do tego achievementa postaram się stworzyć listę ilu złodziei można złapać każdego dnia. Wykonanie tego osiągnięcia zajęło mi 17 dni.

Stworzyłem listę złodziei jakich można złapać w każdym dniu gry. Przy niektórych dniach pojawią się również dodatkowe opisy, które pomogą Wam sprawdzić czy rzeczywiście złapaliście ich wszystkich. Jednak nim przejdziecie do realizacji osiągnięcia to chciałbym się podzielić z Wami kilkoma wskazówkami, które były mi pomocne przy zdobyciu go.

#1 Podchodząc do tego osiągnięcia nie możesz stać ani po stronie mafii, ani po stronie gangu. Będziesz musiał aresztować kilkoro członków z każdej organizacji, no może poza policją.
#2 Najważniejsza rzecz to stamina! Przy tym osiągnięciu jest potrzebna jak nic innego. Warto na samym początku skorzystać z każdego możliwego miejsca, w którym można zjeść. Nie warto biegać bez potrzeby. Nie śpieszcie się, chyba że do złodzieja, graficiarza lub mafii, która zbiera haracze.
#3 Jeśli w jakimś dniu nie złapiesz jakiegoś złodzieja powtórz go od razu, bo później będziesz musiał przechodzić wszystko od nowa. Dla tych, którzy nie wiedzą jak to zrobić w menu głównym wybieramy „Przewiń czas” i wybieramy dany dzień.
#4 Podczas mojej gry bardzo podpadłem gangowi warto zwracać uwagę na relację z nimi i wykonywać zadania, które nie zmuszają nas do aresztowania jego członków, ksiądz tutaj też okaże się pomocny. Ogólnie musimy na pewnym poziomie trzymać relację z obiema organizacjami, bo jeśli osiągną poziom -100 gra się skończy śmiercią Kelly’ego.

Pozostało mi Wam życzyć „świetnej” zabawy przy łapaniu złodziei.

Dzień 1 – Złapanych: 1
Dzień 2 – Złapanych: 1
Dzień 3 – Złapanych: 4 (w dniu trzecim możemy złapać dilera, złodzieja z pornobudy, złodzieja od Adamskiego, złodzieja ze sklepu HI-FI)
Dzień 4 – Złapanych: 3 (złodziej z pornobudy, diler, graficiarz,
Dzień 5 – Złapanych: 2 (dwóch mafiozów za ściąganie haraczu)
Dzień 6 – Złapanych: 3 (aresztować ojca dziewczynki, do której należał rower – zadanie od mafii, złodziej z BOTIQUEnal, złodziej samochodów)
Dzień 7 – Złapanych: 5 (diler, złodziej samochodów x3, typ, który bił dziecko)
Dzień 8 – Złapanych: 3 (kradzież w aptece, diler, złodziej – nie zapisałem dokładnie czego)
Dzień 9 – Złapanych: 3 (dwóch mafiozów za ściąganie haraczu, graficiarz)
Dzień 10 – Złapanych: 1 ( złodziej ze sklepu HI-FI)
Dzień 11 – Złapanych: 4 (diler, w ciągu dnia podejdzie do nas człowiek i będzie twierdził, że mafia wydała na niego wyrok śmierci – aresztuj go, złodziej radioodbiorników, graficiarz)
Dzień 12 – Złapanych: 5 (aresztować boksera, diler, właściciel Van’a, którego masz namierzyć, zadanie od mafii o pośredniczeniu wymiany jeżeli poprowadzić dobrze rozmowę to będziesz mógł aresztować mafioza, przed lombardem będzie możliwość wzięcia zadania aby wystawić mandat konkretnemu samochodowi, kiedy będziesz rozmawiać z właścicielem aresztuj go)
Dzień 13 – Złapanych: 2 (złodziej samochodów, złodziej z jubilera)
Dzień 14 – Złapanych: 4 (dwóch mafiozów za ściąganie haraczu, diler, zadanie od gangu związane z podłożeniem paczek, aresztujemy osobę, która pilnuje samochodów)
Dzień 15 – Złapanych: 3 (graficiarz, diler, złodziej z apteki)
Dzień 16 – Złapanych: 3 (złodziej radioodbiorników, diler, złodziej aut – tutaj możemy jeszcze aresztować członka gangu, którego spotkamy w momencie, kiedy dostaniemy informację o trupie w uliczce obok pizzeri)
Dzień 17 – Złapanych: 3 (graficiarz, złodziej samochodów, diler)

Pierwszy grosik dla Jadzi – musimy przyjąć 10 łapówek.

Na waciki – musimy przyjąć 20 łapówek.

500+ – musimy przyjąć 50 łapówek.